خیلی از شما قبل از خرید مینا کاری سوال هایی در ذهن دارید و می خواهید با اطلاع کامل میناکاری ها را خرید نمایید.ما تعدادی از این سوال ها را در اینجا پاسخ می دهیم.


میناکاری چیست؟

میناکاری هنری با پیشینه‌ ای در حدود پنج هزار سال است که برای زیبایی بخشیدن زیور آلات و ظروف مختلف استفاده می شده‌ است. این هنر ترکیبی ازآتش و خاک است که با هنر نقاشی آمیخته می گردد و نقش‌های زیبایی را می‌آفریند. به گفته برخی کارشناسان و درپی تطبیق دادن میناکاری‌ های بیزانس با آثارایرانی این هنر در ایران شکل گرفته و سپس به دیگر کشورها رفته‌ است.


جنس میناکاری های موجود در سایت چیست؟

میناکاری ها دارای ظرف از جنس مس هستند که پس از چند مرحله لعاب کاری و نقاشی به این صورت در آمده است.


آیا طراحی و نقاشی روی آن ها کار دست می باشد؟

بله صد در صد کار دستان توانای هنرمندان است.


در هر کجای ایران می توان سفارش داد؟

در هر کجای سرزمین عزیزمان که باشید می توانید میناکاری مورد نظر خود را سفارش داده و درب منزل دریافت نمایید.


پشتیبانی و پاسخگویی در هنگام خرید و پس از خرید به چه صورت است؟

نیروهای پشتیبانی همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر پاسخگوی شما بوده و شما می توانید سوالات خود را پرسیده و یا از مراحل خرید خود اطلاع حاصل نمایید.


آیا می توان به صورت عمده و تعداد بالا خرید میناکاری را انجام داد؟

به دلیل اینکه میناکاری ها در کارگاههای تولیدی وابسته تولید می گردند امکان سفارش با تعداد بالا وجود دارد و البته قیمت برای مشتریان عمده پایین تر بوده و حتی تنوع بالاتری در سفارش عمده وجود دارد برای سفارش با تعداد بالا حتما باید با شماره 03134418533 تماس بگیرید و با مسئول قسمت عمده صحبت نمایید تا ایشان سفارش شما را دریافت و مراحل آن را تکمیل نمایند.